بالماسکه 49
 
 
 
kyumin land

بالماسکه 49

نویسنده : Ma_Mi | تاریخ : 21:26 - پنج شنبه 26 شهريور 1394برچسب:,



 


 

خوب.. خوب شنیدم همتون اون شبو تا صب پا به پای کیومین بیدار بودین...

اخییی.. بیخوابی بد دردیه.. درکتون میکنم.

 

البته بگما عواقبم داره.. هرکی خربزه میخوره پا لرزشم میشینه

پیشنهادم اینه این پارتو نخونین

 

 

حالا همه با هم

 

 

هیز سوو هاتتتتتتت

هیزآن فااییییییییییر

 

 

 

 

کیورو عرض مینمایم

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

sakura
ساعت15:39---31 شهريور 1394
ندانم قبلی ثبت شد یا نه :|
داشتم موگوفتم خو آخه این چه عروسی گرفتنیه ....نچ نچ....خوبه ما از این خیلی پولدارا نیستیم والا...من اعصاب این چیزا رو ندارم تازه باس گلفم یاد میگرفتم :| بهله ما به همین زندگی راضی هستیم..خخخخخ... اونم که وضع عروسیشون ...
چرا این چند قسمت یووک نداشت دلم واسشون تنگ شده.... هانم که فقط اسمش هست ...فقط یه بار اومد رفت چراغ خواب خرید اونم صورتی ... :|
اون دختره جسیکا خوبه گفت تو مساعل هم دخالت نکنیم عنر عنر پاشد رفت خوابوند زیر گوش خرگوشم :| در به در ...
مینی هم کفر منو دروردا ...خو واسادی کتک بخوری...بزن با دیوار یکیش کن دیه.... :/
کروات ابریشمیه کیو تو حلقت... حلق دختره :/
هیچولم چه فرشته ایه ...کرواتش و قرض داد... ))) اصن رنگین کمونه... ^^ صوبتم نباشه...
اوووففف انگوشتام پوکید ... من دیه 10 تا کامنت نمیزارم چون جر خوردم سر ارساله قبلی :|
مرسییییییییییییییییییییییییی ییییییی مامی هانییییی
شکلکم که نیاد
بوسسسسسسسسسسسسسسس بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس سسسسسسسسسسسسسسسسس


sakura
ساعت15:25---31 شهريور 1394
من میام از راه دور از بیابان های شور .... با کوله باری از تجربه و نمرا ت خوب
خیلی وقته کامنت نزاشتم از خود به در شدم ...هههااااررر هار هار.... :/
بهله چطوریییی مامی جون سفر خوش گذشت؟سفر خوفه خوفففففف....
خو میبینم که کیومین به جاهار خوب رسیدن..اون خرگوش و بگو هیچولم باس جلوش لنگ بندازه والا...اغفالگره....توله شیطونم معصوم جلوه میکنه در برابرش )))
کنار شومینه و بیرون برف و هیییییی منم موخوام :| اووووففف هیچولم از دست رف از فضولیه زیاد حالا شی میشد نقششونو میگفتن ....والااااااا...قلفونش بشم بچم اصن پیشگووووو ....واییییییییی دیدی رادیو استارو ادا همه رو درمیورد سر اون دخترها ترکیدم از خنده یعنی....اصن بچم از هر انگوشتت یه هنر میریزه ... شکلک نیشخند :| دیه نیاد شکلکا...:/
بقیه در کامنته بعد :|


خروس
ساعت18:50---29 شهريور 1394
مرغ دیگه؟ کدوم مرغ دیگه؟
تک تخم گذار قلبم فقط تویی تووووووو
سلطااااان

اگه باور نداری میتونی بیای قلبم رو بشکافی و عکس خودتو اندرونش بنگری ای مرغ مرغان
ای تخم طلا گذار


پاسخ: ::|||| (شکلک قلب) ایم الویز بی لانگ تو یو خروس خوش صدا... جاست می اند یو.. فور اور... می اند یو از ریل. سارانگهههههههههه یاد مرغ بریان افتادم ( قهقهه) خخخ عاششق خودمو و خودتم.. بوس رو لپات.. برم بالماسکه بترجمم.. فعلا توهم خودتو کنترل کن..پللیزز..خخخخخخخ


خروس
ساعت18:04---29 شهريور 1394
رفتی یا هستی هنو؟




پاسخ: دارم اپ میکنم بیانه


خروس
ساعت17:55---29 شهريور 1394
میگم کامنت من ثبت نشد قبلی نه؟


پاسخ: ثبت شد کههه نشد؟؟


خروس
ساعت17:44---29 شهريور 1394
تله پاتی رو عشقهههههههه
پاسخ: بوووووو؟؟؟؟؟ O_O یااا خروس زشتتتتت.. من مرغم خر نمیشم اایشششششش


خروس
ساعت17:42---29 شهريور 1394



چی آره؟

پاسخ: یااا خودنو به اون راه نزن... تو هم لنگه کیووییی بگو مین واقعیت کیه هانننن؟؟؟؟ مرغی که شبا پشش میمونی کیه؟؟؟؟؟؟ کیههههه؟؟؟؟؟؟؟ T_T


خروس خروس خروس
ساعت11:49---29 شهريور 1394
اووووووه شتتتتتتتتتت

من هنوز در پیچ و خم اون شبم که حتی حضور این دختیه هم نمیتونه حالمو بگیرههه

چون میدونم از کجا داره میسوزه خخخخخخخخخخ

شتتتتتتتتتتتتتتتتتت

لامصب کیو بد حرکتی زد

شب دومادی و .....هه هه هه هه هههههههههههه

اوووووه مای گااااادددددد یکی بیاد منو ارومم کنه

دیوونه شدم رفت







من هنوز نمیتونم بگنجم این حرکت رو

شب عروسیت باشه بعد بهو طی حرکتی در بری بری دفتر معشوقه ات و اونجا به جای زنت اونو ......اووووووففففف....اونم تا صبح فقط..........لامسسسسسسسبببببببببببب







کیوووووووووووووووووووووووو سرکشششششششششششششششش





مرسی مرخکککککککککک


کنترل یور سلف خروسم. :| نکن اینکارو با خودت.. یه گالن اسید بده بالا و خلاص.. چرا ذره ذره جوون میدی ..خووو باوو مین توگوشی شم خورد.. تو هنو تو فکر اونی؟؟؟ صبر کن ببینم.. مشکوک میزنی؟؟ خروووسسسسسسسسسسسس؟ O_O نگوو که تو هم اره؟؟؟؟ ارهههههههه؟؟؟؟؟؟؟ بوی خیانت به مشامم میخوره _-_ کاکلتو اتیش میزنم اگه بفهمم از این غلطا کرده باشی... اراسووو؟؟؟ در ضمن دیوونه بودی.. داغ بودی، حالیت نبود :| خواهش خرووسسسسس دیوونه من.. بوس رو لپات ^_^


KIM SUHY
ساعت3:30---29 شهريور 1394
یا خدا عجب پارتی بود!!
حیف که من رو دخترای گرلزجنریشن تعصب دارم وگرنه سیرفحش میکردمش البته کلا عادته فحش دادن ندارم ولی اخه زنه ناحسابی دست رو خرگوشمون بلند میکنی اونم نه یه بار دوبارر
مامی بیا بریم انتقام
فقط خداکنه این ماموریت قربانی نده
تشکر
پاسخ: پارت خری بود... میدونم :| خخخخ.. باو این اون جسیکا نیس که.. این شبیهش. شخصیت فیکه.. جدیش نگیر.. عادت نداری... یعنی هنوز پاکی؟؟؟ یا شایدم تو ترکی؟ خخخخ اثن ناراحت نباش.. مامی اینجاست .. کیو هم هست.. تازه هیچولم هست.. یه درسی بهش بدن که ححححححححزززز کنه دونتت وروی... خواهشششششش جوجه


زهرا س
ساعت22:30---28 شهريور 1394
چرا جسیکا انقدر وحشیه؟!! چرا مین جوابشو نداد؟!
پاسخ: چون از پشت کوه اومده :|||| چون مین از پشت کوه نیومده:) قانع شدی؟؟؟


سارا
ساعت19:07---28 شهريور 1394
عاقا اصلا امکان نداره از نویسنده بخوایم تا فیکو عوض کنه و جای کیوهیون و جسیکا سونگمین و سائه اونو بذاره؟
به هرحال توی این فیک بترکه جسیکا که اومده وسط این دوتا زوج عاضق ایشالا واسه بالماسکه بازنویسی شده هم همون موقع نظر میذارم و نظرمو راجبه سائه اون میگم
مرسی گلم
پاسخ: :||| سوال بعد لطفا؟؟؟ نبود؟؟؟؟؟ من برم؟؟!!!! خخخخ.. پرا خودت دست به قلم نمیشی جوجه.. بنویس مامی نیستم اگه اپش نکنم. ( قهقهه) خخخخخخ اسمشو نیار :| قصاص داره. خخخخخ فدا مدا


bita
ساعت6:58---28 شهريور 1394
اوه من یادم رفت نظر بدم
میگم خودت اجازه دادی این دختره رو بکشیم ها
مینی بیچاره ما مگه چه گناهی کرده؟
پاسخ: ولی الان یادت اومد که :))) بده اره باوو... رگباری بزنینش.. سوراخ سوراخ شه مینیا ایز سووو مظلوومم.. دردش به سرم :(


سانگهوا
ساعت6:14---28 شهريور 1394
الهی دستت بشکنه دختره.........
جایی کیو خالی بود بزه فکه اینو بیاره پایین
بمیرم خرگوش مظلومم
ممنون عزیزم
پاسخ: الهییی الهییی. جیز جیگرر بزنیی بوووقققققق @$%&^&)()*)&*%^&^%#%$#$#@ کیو بود که گردنشو شکسته بود... خدا نکنه.... غصه نخور حالشو میگیره. خواهش میشه عشققم


شیمین
ساعت0:29---28 شهريور 1394
مرسی گلم چه جوری دلش اومد خرگوشمون روبزنه خرگوشمون رو فقط باید خوردش اخه خرگوشمون زیادی خوردنیه من گفتم الان جسیکا عاشق سونگمین میشه اونوقت جسیکا وکیوهیون رقیب عشقی میشن
پاسخ: خخخخخ... فرصت طلب.. یه گازمبرا ما بذار.. تصوراتت تو حلقم


♦CASTIEL♦
ساعت15:31---27 شهريور 1394
من بعد از قرووونی متوالی اومدم واسه بالماسکه نظر بدم!! ککککک
خروس خوش صدا... داری رون تر میشیا ...گود گود
پارت قبلی خب ترکونده بودی ولی خی نیاز بودش یه همچی حرکتی بزنی
ولی گذروندن شب عروسی بدون عروس پیش یک پسر و تا صبح.... شتتت زیادی سرکشی بود!!
هیجانش بالا بود..یادم باشه امتحانش کنم =__=
آی هیت جیسکا من رو یاد یک پیرزن غرغرویه گنده میندازه...!!!
ولی خب حسی که دارم بهش چیزیه که از شرش خلاص میشیم تهش...
اون کنترل عصاب مین رو خیلی خیلی خیلی خیلی خوب درک میکنم..
چون اتفاق مشابه {ولی نه در این جایگاه هارو} و تجربه کردم :|||
واقعا نمیدونم این خنده و خونسردیه از کجا میاد!
در کلللل خیلی مرررسی که میترجمی...
منم کامنتیتدم که بگم شاید حالا حالا ها نیام بکامنتم :|
خخخخخ.... ولی خب توی تلگرام که هر شب پلاسم :||||
خسته نباشی خروسک
پاسخ: :| خوبه خودت میگی..خخخخخخخخخ یاااا یمام کاکل تو به باد میدما.. من مرغغغم ممررغغغغغ تخم گذار.. بفهم... خخخخ.. اوموو... موتوشکرم از تعریفت.^_^ خخخخ بله یکم شور سرکشی رو دراورده بود...خخخخ :|| رو کی میخوای امتحانش کنی؟؟ o_O چشم بسته غیب گفتی یعنی؟؟؟ خو معلومه که اخر فیک دود میشه میره هوا.. اومو...از تو بعیده تحمل کردن.. خخخ.. شوخی کردم.. در کل خیلی مرسی که میخونی..بوس رو لپات اوید خان *_* :||||| منو تهدید میکنی؟؟؟؟؟ تلگرامو رو سرت خراب میکنم.. حالا ببینو خسته نیستم مرغک زشتتتت :))))


sara83
ساعت10:44---27 شهريور 1394
عالی بود مرسی عزیزم
پاسخ: فدای تو بشم خانمی.


Sheyda
ساعت0:52---27 شهريور 1394
زنیکه.........بی دست بشی ایشالله
مینی بیچاره
مرسی عزیزم
پاسخ: ایشالاااااااااااااااااااااااا :( خوهش میشه جوجه :*)


Mina
ساعت0:49---27 شهريور 1394
آییییییی نفسسسسس کششششش ....کدوم احمقی جرئت کرده دس رو بانی دراز کنه؟؟؟؟!!!!
دختره ی ایکبیری نکبت بوزینه...!!!
اههه ...هرچی فش میدم دلم خالی نمیشه...هنو کمشه...
ماااااامییییی میشه چهارتا فش آبدارم تو بدی...حق مطلب ادا شه؟؟؟؟آررره؟...میشه؟
قبانت
فدات
ستاره بچینی
فش بدی
بوس بوس
پاسخ: قمه بدم خدمتتون؟؟ :| من؟؟؟ من فوشش بدم؟؟؟ من اگه بلد بودم که واگذارش نمیکردم به شما... من فوش بلد نیستم. ( تو روح ادم دروغگوو خخخخخخخخ) وایییییییییییییییییییی ارخ خیلی خوب بود.. فش بدی...خخخخخخخخخخخخخخخخ مردم از خنده بوس رو لپات فش یاد بگیری..خخخ


saye
ساعت0:24---27 شهريور 1394
من تا به حال به هیچ شخصیتی فحش ندادم الان سکوت میکنم
مرسیییی:بوس:
پاسخ: یعنی الان خط شدی؟؟ ببین منو.. من از چشات میخونم میخای فش بدی ولی نمیتونی... خخخخ شوخی کردم کار خوبو تو میکنی... بیییییییییییگ لایک.. ما به شخصیت واقعب که فوش نمیدیم.. اینا فیک.. واقعنی نیست که ولی کار خوبی میکنی.. فوش خر است.. نه چیزه.. فوش بده. :))) فداتت بوس رولپات


باران
ساعت22:19---26 شهريور 1394
سلاممممم عزیزممم.مرسی.
یکی منو بگیره در عنفوان جوانی دستم به خون این زنیکه آغشته نشه...
نمیذارن آدم مودب باشه که....چرا مین مثل بوققق ایستاد و چک خورد..یکی دو تا میزد دل ما خنک شه...
پاسخ: سلام به رو ماه نشسته ات. ولش کنن.. هیشکی نگیرتش.. نترس خونش حلاله :)) برو بریزش ثوابم دارم..خخخخ بس که این بشر ماههه.. ادم نیس که فرشته اس.. اخ از ریشه قطع شه اون دستی که خوابوند زیر گوشش..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

آخرین مطالب

» ادرس جدید ( 1394/08/24 )
» عشق کافی نیست 26 ( 1394/08/22 )
» اسمان مشکی_فصل دوم_پارت11 ( 1394/08/22 )
» TRUST-PART-17 ( 1394/08/21 )
» فرشته ی سیاه 15 ( 1394/08/20 )
» ماه شب چهاردهم پارت 27 ( 1394/08/19 )
» اطلاعیه ( 1394/08/18 )
» فرشته ی سیاه 14 ( 1394/08/18 )
» عشق کافی نیست 25 ( 1394/08/15 )
» TRUST-PART-16 ( 1394/08/14 )
» فرشته ی سیاه 13 ( 1394/08/14 )
» Autumn couple ( 1394/08/12 )
» A million pieces kyumin ver ( 1394/08/11 )
» عشق کافی نیست 24 ( 1394/08/11 )
» فرشته ی سیاه 12 ( 1394/08/10 )
» اسمان مشکی2_پارت10 ( 1394/08/08 )
» مسابقه بهترین طنز آبی ( 1394/08/08 )
» TRUST-PART-15 ( 1394/08/07 )
» خطوط سرنوشت پارت یازدهم ( 1394/08/07 )
» فرشته ی سیاه 11 ( 1394/08/06 )
 
 
  • کد نمایش افراد آنلاین